Ładowanie...

20-22 sierpnia – pielgrzymka do Kodnia

2011-08-23 | czytano: 653
20 sierpnia. O godz. 6: 00 wjechaliśmy z proboszczem i służbami porządkowymi z Ludźmierza. Ok. godz. 12: 00 dojechaliśmy do Łańcuta, gdzie zwiedzaliśmy zamek. Po południu wyjechaliśmy z Łańcuta do Rzeszowa, tam w kościele garnizonowym...

20 sierpnia.

O godz. 6: 00 wjechaliśmy z proboszczem i służbami porządkowymi z Ludźmierza. Ok. godz. 12: 00 dojechaliśmy do Łańcuta, gdzie zwiedzaliśmy zamek. Po południu wyjechaliśmy z Łańcuta do Rzeszowa, tam w kościele garnizonowym pod wezwaniem Matki Bożej Królowej Polski śpiewaliśmy na mszy św. o godz. 18: 00, a po niej daliśmy krótki koncert promujący naszą nową płytę. Po koncercie zostaliśmy zaproszeni przez proboszcza płk. Tomasza Anisiewicza na poczęstunek. Wieczorem wyjechaliśmy do Leżajska na nocleg.

21 sierpnia.

Dzień rozpoczęliśmy o godz. 7: 00 rano modlitwą w Bazylice Matki Boskiej Pocieszenia w Leżajsku. Po niej zjedliśmy bardzo pyszne śniadanie i ruszyliśmy w dalszą drogę do Sanktuarium w Kodniu. Po drodze zatrzymaliśmy się w Krasnymstawie i przypadkowo trafiliśmy na święto chmielu. Zwiedziliśmy także piękny Monastyr w Jabłecznej. Bardzo ciekawie opowiadał o nim tamtejszy przewodnik. O godz. 16: 00 dojechaliśmy do celu naszej pielgrzymki: Sanktuarium Matki Bożej Kodeńskiej Królowej Podlasia – Matki Jedności. Śpiewaliśmy na mszy o godz. 17: 00, po której, podobnie jak w Rzeszowie, daliśmy krótki koncert pieśni maryjnych. Wieczorem w Kodeńskiej Bazylice wysłuchaliśmy historii tamtejszego sanktuarium i zwiedziliśmy podziemia kościoła.

22 sierpnia.

Ostatni dzień naszej pielgrzymki rozpoczęliśmy mszą św. o godz. 7: 00. Po mszy i śniadaniu ruszyliśmy w drogę powrotną. Podczas pierwszego postoju w Lublinie zwiedzaliśmy podziemia miasta i wysłuchaliśmy krótkiej jego historii. Sandomierz był następnym miastem na naszym pielgrzymim szlaku. Właśnie tam zatrzymaliśmy się na obiad. Do domów dotarliśmy późnym wieczorem.